جستجو کردن

خرید پودر بندکشی بلوک شیشه ای با قیمت استثنایی

پودر بندکشی بلوک شیشه ای، ماده‌ای است که برای پاک کردن و از بین بردن لکه ها و رسوبات سخت استفاده می شود.

پودر بندکشی بلوک شیشه ای

پودر بندکشی بلوک شیشه ای

این پودر یکی از محصولات مهم در حوزه تمیزکاری خانگی، خودروشویی، صنعت و ساختمان و … می باشد.

استفاده از پودر نتایج بسیار خوبی برای تمیز کردن شیشه سطوح فلزی سرامیکی پلاستیکی و سایر سطوح سفت و سخت مانند شیرآلات درب و پنجره آینه داشبورد خودرو، لاستیک‌های خودرو و… به دنبال خواهد داشت.

در کارخانجات نیز از این پودر به منظور تمیزکردن و از بین بردن رسوبات و آلودگی‌های سطحی دستگاه‌ها و قطعات مختلف و … استفاده می‌شود.

معمولاً این پودر با ظاهری سفید یا صورتی به صورت پودری فروخته می‌شود و حاوی مواد شیمیایی مانند سیلیس، نمک شیمیایی، سودیم کربنات و… می باشد.

مشخصات پودر بندکشی بلوک شیشه ای

مشخصات پودر بندکشی بلوک شیشه ای

پودر بندکشی بلوک شیشه ای دارای مشخصات و ویژگی هایی است که آن را برای تمیزکاری موثر می سازد در ادامه به برخی از این مشخصات و ویژگی ها اشاره می کنم:

می تواند رسوبات سخت و لکه های مقاوم را از سطوح شیشه ای و سطوح سفت دیگری که به آنها می چسبد، به خوبی پاک کند.

این پودر بندکشی قادر به جذب رطوبت موجود در لکه ها و رسوبات است با جذب رطوبت این پودر می تواند لکه ها را نرم کرده و برداشت کند.

پودر بندکشی بلوک شیشه ای طوری طراحی شده است که سطوح را خراش نمی دهد.

این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا هم به تمیزکاری صحیح و بدون خراش سطوح کمک می کند و هم از خراشیده شدن شیشه و سطوح سخت جلوگیری می کند.

خرید پودر بندکشی بلوک شیشه ای

خرید پودر بندکشی بلوک شیشه ای

در هنگام خرید پودر بندکشی بلوک شیشه ای می توانید نکات زیر را در نظر بگیرید:

محتوای شیمیایی: در صورتی که به دنبال پودر بندکشی با محتوای شیمیایی کمتر هستید می توانید به دنبال محصولاتی با محتویات طبیعی‌تر مانند سدیم کربنات یا سدیم بی کربنات باشید.

بررسی منبع خرید: قبل از خرید از ماهیت فروشگاه و شرکت تولید کننده اطمینان حاصل کنید که آنها از مواد اصلی و مواد شیمیایی مناسب برای تمیزکاری استفاده می کنند.

تنوع برند: در صورتی که به دنبال پودر بندکشی با تنوع برند هستید می توانید پودر بندکشی های مختلف را با هم مقایسه کنید و از مشخصات و ویژگی های هر یک آگاه شوید.

قیمت پودر بندکشی بلوک شیشه ای + خرید و فروش

قیمت پودر بندکشی بلوک شیشه ای + خرید و فروش قیمت پودر بندکشی بلوک شیشه ای تحت تأثیر عوامل مختلف قرار می‌گیرد در زیر به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم که باید در نظر گرفته شوند:

اگر پودر بندکشی بلوک شیشه ای از مواد با کیفیت بالا تهیه شده باشد قیمت آن احتمالاً بالاتر خواهد بود مواد با کیفیت می‌توانند عملکرد بهتری در تمیز کردن شیشه و سطوح داشته باشند.

حجم و وزن بسته‌بندی پودر بندکشی بلوک شیشه ای تأثیری در قیمت آن دارد.

بسته‌بندی‌های‌بزرگتر معمولاً قیمتی بالاتر دارند همچنین بسته‌بندی‌هایی که دارای امکانات اضافی بسته‌بندی هوشمند هستند معمولاً گران‌تر هستند.

قیمت این محصول در بسته بندی های ۱۰ کیلویی بین ۱۰۰/۰۰۰ تومان تا ۱۷۰/۰۰۰ تومان است.

برای خرید محصول مد نظر ابتدا پیشنهاد می کنیم از سایت دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *