جستجو کردن

خرید چسب بلوک سبک هبلکس با قیمت استثنایی

چسب بلوک سبک هبلکس از جمله مصالح ساختمانی نیمه آماده می باشد که به جای ملات های سیمانی قدیمی مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب بلوک سبک هبلکس

چسب بلوک سبک هبلکس

چسب های بلوکی هبلکس یکی از محصولات کاربردی و با کیفیتی است که توسط مواد اولیه ای مرغوب و دستگاه هایی مکانیزه تولید می گردد.

این نوع چسب ها که ترکیبی از سیمان، ماسه و چند نوع پلیمر می باشند به صورت پودری و در بسته هایی چند کیلوگرمی وارد بازار فروش می شوند.

این مخلوط پودری پس از ترکیب شدن با آب به خمیری غلیظ تبدیل می شود که با داشتن چسبندگی فوق العاده به راحتی دو سطح بلوک را به هم متصل می کند.

استفاده از این نوع چسب های مقاوم نه تنها توانسته سرعت کار را افزایش دهد بلکه هزینه ها را نیز تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده است.

مشخصات چسب بلوک سبک هبلکس

مشخصات چسب بلوک سبک هبلکس

چسب بلوک سبک هبلکس در دو رنگ سفید و خاکستری تولید می شود و با داشتن قدرت چسبندگی بالا به سرعت کار چسباندن بلوک ها را انجام می دهند.

ترکیبات این چسب از بهترین مواد تهیه شده و در نتیجه قابل اشتعال نیست، از دیگر مشخصات چسب هبلکس می توان به عایق بودن ان در برابر رطوبت و حرارت اشاره کرد.

بسته بندی های این محصول کاملا مقاوم بوده و در حجم های 20 تا 25 کیلویی به بازار عرضه می شوند، این چسب ها در صورتی که شرایط نگهداری ایده آلی داشته باشند تا یک سال ماندگاری خواهند داشت.

خرید چسب بلوک سبک هبلکس

خرید چسب بلوک سبک هبلکس

موارد زیر می تواند به شما در خرید چسب بلوک سبک هبلکس کمک کند:

  1. بسته بندی محصول باید آکبند باشد تا از ورود هوا و رطوبت به داخل آن جلوگیری نماید، بنابراین بهتر است از خرید این محصول به صورت فله و بدون بسته بندی خودداری کنید.
  2. حتما به نام و نشان شرکت هبلکس که بر روی آن درج شده دقت نمایید، توجه به ترکیبات، برچسب استاندارد و اصالت کالا نیز ضروری می باشد.
  3. این محصول دارای دو رنگ است که می توانید بر حسب سلیقه و نوع دکوراسیون آن را انتخاب کنید.
  4. این محصولات ماندگاری محدودی دارند پس در حین خرید به تاریخ تولید و انقضای آن ها توجه کافی داشته باشید و از خرید محصولات تاریخ گذشته خودداری کنید.

قیمت چسب بلوک سبک هبلکس + خرید و فروش

قیمت چسب بلوک سبک هبلکس + خرید و فروش قیمت چسب بلوک سبک هبلکس با توجه به نوع بسته بندی، میزان ph، درصد خلوص و وزن متفاوت خواهد بود.

ولی به طور کلی می توان بسته های 25 کیلوگرمی آن را با قیمتی بین 200 تا 350 هزار تومان خریداری کرد.

پلیمرها و سیمان مواد اولیه تشکیل دهنده آن هستند که افزایش قیمت آن ها توانسته تاثیر زیادی در بالا رفتن قیمت چسب بلوک داشته باشد.

در چند ماه گذشته و به دلیل افزایش قیمت دلار و تورم در کشور شاهد بالا رفتن مصالح ساختمانی و به خصوص چسب های بلوک بودیم.

خریدارانی که قصد دارند این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی منصفانه از فروشگاه ما تهیه کنند می توانند با شماره تلفن های درج شده در سایت با ما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *