جستجو کردن

خرید چسب پودر کاشی و سرامیک با قیمت استثنایی

چسب پودر کاشی و سرامیک با داشتن ویژگیهایی چون ضد آب بودن و مقاومت حرارتی بالا از بهترین متریال ها برای نصب انواع کفپوش سرامیکی است.

چسب پودر کاشی و سرامیک

چسب پودر کاشی و سرامیک

چسب پودر کاشی و سرامیک که به عنوان مستحکم کننده این مصالح استفاده می شود یک ماده چسبنده است که برای اتصال و نصب کاشی و سرامیک در سطوح مختلف کاربرد دارد.

این نوع چسب معمولاً از موادی مانند سیمان پرتلند، مواد پلیمری و مواد معدنی با روشهای نوین و تجهیزات صنعتی و فتی پیشرفته تولید و فرآوری می شود و دارای کیفیت بسیار بالاتری نسبت به مواد سنتی مانند ملات است.

چسب پودری می تواند در مناطق مختلفی از جمله دیوارها، کف‌ها و سطوح داخلی و خارجی استفاده شود.

همچنین، برخی از انواع چسب پودری می‌توانند در محیط‌های مرطوب و حتی استفاده‌های صنعتی مانند استفاده در استخر و سرویس بهداشتی مناسب باشند.

مشخصات چسب پودر کاشی و سرامیک

مشخصات چسب پودر کاشی و سرامیک

مهمترین مشخصات چسب پودر کاشی و سرامیک را در ادامه بررسی می کنیم:

  • چسب پودری کاشی و سرامیک معمولاً رنگ سفید، طوسی و خاکستری دارد و به صورت پودرهای گرانوله عرضه می شود.
  • این رنگ بسته به شرایط محیطی در مدت زمان کوتاهی بی 24 تا 48 ساعت خشک می شود.
  • مقاومت بالایی در برابر آب و رطوبت دارد و با هر شرایط آب و هوایی سازگاری دارد.
  • استحکام بالایی در مقابل حرارت دارد و برای استفاده در مکانهایی با حرارت بالا مناسب می باشد.
  • اتصال باکیفیت کاشی و سرامیک به سطح را ممکن ساخته و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار می باشد.

خرید چسب پودر کاشی و سرامیک

خرید چسب پودر کاشی و سرامیک

اگر تصمیم به خرید چسب پودر کاشی و سرامیک دارید ابتدا برند تولیدکننده را بررسی کنید، محصولات برند‌های معتبر و با سابقه می‌تواند اطمینان بیشتری به شما بدهد چرا که برندهای معروف معمولاً محصولات با کیفیت و قابل اعتماد را ارائه می‌دهند.

بررسی خواص و کاربردهای چسب پودری کاشی و سرامیک مورد نظر، مانند مقاومت در برابر رطوبت، حرارت و فشار، می‌تواند به شما در انتخاب صحیح کمک کند، دقت کنید که چسب انتخابی شما متناسب با نیازها و محیط مدنظر است.

همچنین، اطلاع از محتویات و ترکیبات چسب پودری می‌تواند به شما درک بهتری از کیفیت و عملکرد آن بدهد پس مطمئن شوید که چسب حاوی مواد با کیفیت و مطابق با استانداردهای لازم است.

قیمت چسب پودر کاشی و سرامیک + خرید و فروش

قیمت چسب پودر کاشی و سرامیک + خرید و فروش

قیمت چسب پودر کاشی و سرامیک بسته به تغییرات قیمت مواد اولیه، برند تولیدی، حجم عرضه و تقاضا در بازارهای داخلی و منطقه ای، نوسانات نرخ ارزهای مهم مانند دلار و یورو و شیوه عرضه متغیر است.

با وجود چنین فاکتورهایی وجود بازار رقابتی در کشور ما موجب شده است هر کیلوگرم از بهترین انواع چسب پودری در رنج قیمتی 12 تا 22 هزار تومان عرضه شود که قیمتی کاملا اقتصادی است.

اگر خریدار چسب پودری برای کاشی و سرامیک هستید می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر راجع به برترین محصولات و استعلام لیست قیمت روز با بخش فروش در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *