جستجو کردن

خرید انواع چسب پودری کاشی + قیمت

چسب پودری کاشی قدرت چسبندگی بسیار بالایی دارد که از بهترین ترکیبات با کیفیت بالا تولید می شود و بر مقاومت کاشی می افزاید.

چسب پودری کاشی

چسب پودری کاشی

چسب پودری کاشی نصب انواع کاشی و سرامیک را راحت نموده است و با استفاده از آن می توان کاشی کاری دیواره ها و کف ساختمان را سرعت بخشید.

این نوع چسب دارای مقاومت و مرغوبیت بالایی است و در تولید آن از بهترین ترکیبات استفاده شده است.

استفاده از این محصول باعث می شود انواع کاشی به راحتی و به صورت منظم در کنار هم قرار گیرند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد.

این چسب مرغوب و استاندارد به خوبی منافذ و جاهای خالی در زیر کاشی را پر می کند و باعث یک دستی و نمای بسیار خوب آن می گردد.

مشخصات چسب پودری کاشی

مشخصات چسب پودری کاشی

از مشخصات چسب پودری کاشی در درجه اول باید به ترکیبات و مواد تشکیل دهنده آن اشاره کرد.

این نوع چسب با قدرت چسبندگی و کیفیت بالا از ماسه های خیلی ریز و مواد و چسب های پلیمری تهیه شده است و دارای مقاومت بالایی است.

چسب کاشی پودری یکی از چسب های پر مصرفی است که به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت به عنوان یک عایق عمل می کند و کارایی بسیار خوب و عالی دارد.

در تولید انواع چسب کاشی باکیفیت پودری، استانداردهای لازم به خوبی رعایت می شود و در بهترین بسته بندی در سایز های کوچک و بزرگ تولید می گردد و محصولی مطمئن و پر کاربرد به شمار می آید.

خرید چسب پودری کاشی

خرید چسب پودری کاشی

برای خرید چسب پودری کاشی لازم است که مشتری دقت نماید که نوعی از آن را خریداری کند که مقاومت و چسبندگی بالایی داشته باشد.

این محصول در برندهای مختلف تولید می شود که مشتری با انتخاب برندهای معتبر و مطمئن می تواند به چسبی که انتخاب می کند اطمینان داشته باشد.

برای انتخاب چسب کاشی حتما به ترکیبات آن توجه نمایید و دقت داشته باشید که محصول انتخابی استاندارد باشد.‌

انواع چسب پودری کاشی در وزن و ابعاد مختلف در بسته های متفاوت تولید می گردد که مشتری هنگام انتخاب باید به وزن و پلمپ بودن درب آن توجه داشته باشد.

قیمت چسب پودری کاشی + خرید و فروش

قیمت چسب پودری کاشی + خرید و فروش قیمت چسب پودری کاشی با توجه به کیفیت و انواع مختلف آن متفاوت می باشد.

این نوع چسب اعلا را می توان به روش مستقیم و یا از واسطه ها خریداری کرد که هر کدام نرخی متفاوت دارد.

مشتری اگر بی واسطه و مستقیم انواع این محصول را خریداری کند قیمت آن منصفانه خواهد بود در صورتی که روش خرید باواسطه نرخی بالاتر خواهد داشت.‌

قیمت چسب پودری کاشی در بسته ۲۵ کیلویی بین 130/000 تا 200/000 می باشد با توجه به برند و کیفیت این نرخ تغییر می کند.

برای انتخاب بهترین کیفیت این محصول اعلا با قیمت استثنایی و ارزان با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و خریدی منصفانه و مطمئن داشه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *