جستجو کردن

چسب پودری کاشی نامیکاران | خرید با قیمت ارزان

چسب پودری کاشی نامیکاران علاوه بر قدرت چسبندگی بسیار خوب یک پوشش دهنده عالی است که به صورت استاندارد تولید می شود و مرغوبیت بالایی دارد.

چسب پودری کاشی نامیکاران

چسب پودری کاشی نامیکاران

چسب پودری کاشی نامیکاران از کاشی کاری را بسیار راحت نموده است و از چسب های مرغوبی می باشد که به دلیل پوشش دهی بالا می توان از آن به عنوان یک عایق نام برد.

ابن نوع چسب از سیمان های ریز دانه و مواد پلیمری تولید شده و دارای قابلیت های فراوانی است به گونه ای که با قدرت چسبندگی بالا در برابر فشارهای مختلف از جمله آب بسیار مقاوم است.

انواع این محصول در بسته بندی های مختلف تولید می شود و برای نصب کاشی و سرامیک به کار می رود و کار ساختمان سازی را تسریع می بخشد.

چسب پودری مرغوب نامیکاران عمر و دوام انواع کاشی و سرامیک را بالا می برد و یکی از چسب های پر مصرف محسوب می شود.

مشخصات چسب پودری کاشی نامیکاران

مشخصات چسب پودری کاشی نامیکاران

از مشخصات چسب پودری کاشی نامیکاران می توان به بسته بندی آن اشاره کرد که در بسته های مختلف در وزن متفاوت عرضه می شود و با درجه کیفیت بالا در دسترس مشتری قرار می گیرد.

این نوع چسب در واقع به صورت پودر خشک ارائه می شود که از ترکیب مواد پلیمری با سیمان مخصوص تولید می گردد و قدرت بالایی در نصب انواع کاشی و سرامیک دارد.

این محصول دارای قدرت چسبندگی بالایی است و به خوبی در سوراخ و منافذ زیر کاشی نفوذ می کند و باعث بالا رفتن دوام کاشی ها می شود.

انواع چسب پودری باکیفیت نامیکاران مانند عایق عمل می کند و یک محصول استاندارد و مرغوب است.

خرید چسب پودری کاشی نامیکاران

خرید چسب پودری کاشی نامیکاران

برای این که هنگام خرید انواع چسب پودری کاشی نامیکاران انتخابی درست داشته باشید حتما قبل از خرید توضیحات و مشخصات مختلف آن را مورد مطالعه قرار دهید.

همچنین به برند این محصول توجه کنید و توجه نمایید که بسته بندی آن کاملا پلمپ شده باشد و مراکز اصلی و معتبر را برای خرید خود انتخاب نمایید.

انواع چسب مرغوب پودری نامیکاران در بسته های متفاوت با وزن های مختلف تولید می شود که مشتری باید با توجه به نیاز خود مناسب ترین بسته بندی را انتخاب نماید.

همچنین اگر با این محصول آشنایی ندارید قبل از اقدام به خرید درباره آن مطالعه کنید و از مشاوران و افراد آگاه کمک بگیرید.

قیمت چسب پودری کاشی نامیکاران + خرید و فروش

قیمت چسب پودری کاشی نامیکاران + خرید و فروش

قیمت چسب پودری کاشی نامیکاران به مواد اولیه ای که در تهیه آن به کار رفته است بستگی دارد و به دلیل این که بسته بندی های آن متفاوت است با نرخ مختلف نیز عرضه می شود.

قیمتی که واسطه ها برای این نوع چسب تعیین می نمایند با نرخ تولیدی آن فرق دارد و وجود واسطه ها سبب می شود با نرخ غیر واقعی عرضه شود.

قیمت انواع این محصول در بسته های ۲۰ کیلویی بین ۳۶۰/۰۰۰ تا ۴۲۰/۰۰۰ می باشد که این نرخ تقریبی است و با توجه به عوامل مختلف تغییر می کند.

انواع این محصول را می توان به صورت مستقیم از مراکز پخش با قیمت ارزان خریداری نمود پس با مجموعه معتبر ما که سابقه درخشانی در عرضه این محصول دارد تماس بگیرید و خریدی مطمئن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *