جستجو کردن

قیمت خرید عایق رطوبتی دیوار گچی + عکس

عایق رطوبتی دیوار گچی در جنس های مختلف مانند پلاستیک، شیشه سلولزی و فوم پلی اتیلن به منظور محافظت از ساختمان‌ها در برابر نفوذ رطوبت، استفاده می‌شود.

عایق رطوبتی دیوار گچی

عایق رطوبتی دیوار گچی

عایق های رطوبتی دیوار گچی در صنعت ساخت و ساز و استفاده های مختلف دیگر کاربردهایی دارند که در زیر به طور کامل توضیح داده شده اند:

عایق بندی ساختمان: این عایق ها برای جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان استفاده می‌شوند و می‌توانند در دیوارها، سقف ها، کف ها، پشت بام و حتی پنجره ها قرار گیرند.

این عایق ها باعث می شوند برودت و گرما به درستی تنظیم شود و در نتیجه هزینه های انرژی را کاهش می دهند.

عایق بندی سیستم های تهویه: در سیستم های تهویه مطبوع عایق بندی کانال هوا باعث حفظ حالت گرم و سرد در داخل ساختمان شده و همچنین از تشکیل رسوبات ناخواسته جلوگیری می کند.

عایق بندی سقف ها و بام ها: در مناطق با بارش بالا، عایق های رطوبتی که بر روی سقف و بام قرار می‌گیرند، از ورود آب و شکستن سازه جلوگیری می‌کنند و باعث افزایش عمر ساختمان می‌شوند.

مشخصات عایق رطوبتی دیوار گچی

مشخصات عایق رطوبتی دیوار گچی

عایق‌ رطوبتی دیوار گچی به عنوان ابزاری که وظیفه آن حفظ و جلوگیری از نفوذ رطوبت به ساختمان یا سطوح مختلف است باید دارای مشخصات منحصر بفردی باشد.

عایق رطوبتی باید انعطاف پذیری و استحکام مکانیکی کافی داشته باشد تا بتواند به شکل‌ها و ساختارهای مختلف سازگاری پیدا کرده و در برابر فشار و تنش‌های محیطی مقاومت نماید.

عایق رطوبتی باید توانایی حفظ ویژگی‌های خود را در طولانی‌مدت داشته باشد و تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند آب، حرارت، نور خورشید، مواد شیمیایی‌ و خوردگی تغییراتی در خود نشان ندهد.

اغلب عایق‌های رطوبتی در قالب لایه‌ها یا پوشش‌های ضخیم‌تر به سطوح مورد استفاده اضافه می‌شوند بنابراین، داشتن قابلیت اتصال و لایه‌بندی مناسب برای این عایق‌ها بسیار مهم است.

زمانی که عایق رطوبتی بر روی سطحی قرار می‌گیرد، باید قابلیت مقاومت در برابر سایش و شکست را داشته باشد تا بتواند حفاظت موثری در برابر رطوبت انجام داده و عمر مفید آن را افزایش دهد.

خرید عایق رطوبتی دیوار گچی

خرید عایق رطوبتی دیوار گچی

هنگام خرید عایق رطوبتی دیوار گچی، باید چند فاکتور مهم مانند موارد زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید خرید آگاهانه ای داشته باشید.

قبل از خرید، الزامات خاص برای پروژه عایق کاری خود را تعیین کنید و عواملی مانند منطقه ای که باید عایق بندی شود، سطح حفاظت از رطوبت مورد نیاز و شرایط آب و هوایی محل را در نظر بگیرید.

به شما توصیه می‌شود اندازه دقیق محلی که قصد دارید آن را عایق کنید، را اندازه بگیرید، این موضوع کمک می‌کند تا از صحیح بودن اندازه و مناسب بودن عایق اطمینان حاصل نمایید.

جزئیات حمل و نقل، زمان تخمینی تحویل و سیاست بازگشت را قبل از خرید مطالعه کنید و مطمئن شوید که فروشنده بسته‌بندی استاندارد و گزینه‌های بازگشت معقول را در صورت بروز هرگونه مشکل ارائه می‌دهد.

قیمت عایق رطوبتی دیوار گچی + خرید و فروش

قیمت عایق رطوبتی دیوار گچی + خرید و فروش قیمت عایق رطوبتی دیوار گچی بسته به عوامل مختلف مانند حجم، برند، ارقام مختلف، تقاضا و عرضه، نرخ مواد اولیه، میزان تورم و سایر عوامل اقتصادی ممکن است تغییر کند.

به طور کلی، قیمت این محصول معمولاً در بازه‌ ۱.۴۰۰.۰۰۰ الی ۱.۷۰۰.۰۰۰ تومان به ازای هر سطل بیست کیلویی قرار دارد.

به یاد داشته باشید که اگر در مورد هر یک از جنبه های پروژه عایق کاری مطمئن نیستید، به دنبال دریافت مشاوره از متخصصان باشید.

با تماس با کارشناسان فروش و مشاوران حرفه ای ما، فرصت عالیی برای کسب اطلاعات دقیق و جامع درباره محصولات و خدمات مجموعه خواهید داشت.

آنها می‌توانند شما را راهنمایی کرده و بهترین محصول مناسب برای نیازهای شما را پیشنهاد دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *