جستجو کردن

خرید انواع عایق رطوبتی استخر + قیمت

عایق رطوبتی استخر از جمله پوشش‌هایی است که برای ایزولاسیون و آب بندی انواع استخرهای تفریحی و صنعتی و مخازن آب استفاده می شود.

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر

عایق رطوبتی استخر یک ماده یا پوشش است که برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به دیواره‌ها و سقف استخر استفاده می‌شود و در طراحی حوضچه های صنعتی، انواع استخر رفاهی و مزارع شیلات کاربرد دارد.

این عایقها معمولاً از موادی مانند ممبران پلیمری، پوشش‌های اپوکسی، رزین‌های پلی اورتان و پوشش‌های پلی‌استر تشکیل شده‌اند و دارای خواص مهمی مانند مقاومت در برابر رطوبت و کپک زدگی هستند.

این عایق‌ها به دیواره و سقف استخر ایمنی و محافظت در برابر نشتی آب و رطوبت می‌بخشند، همچنین می‌توانند از تشکیل قطرات آب روی دیواره‌ها و سقف جلوگیری کنند و به حفظ کیفیت سازه استخر کمک کنند.

مشخصات عایق رطوبتی استخر

مشخصات عایق رطوبتی استخر

برای شناخت بیشتر خوانندگان گرامی برخی از مشخصات عایق رطوبتی استخر را بررسی می کنیم:

  1. مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی مانند کلر دارند، این ویژگی باعث می‌شود که عایق‌ها در برابر اثرات مواد ضدعفونی کننده و تمیزکننده مقاوم باشند.
  2. ضخامت و کیفیت عالی این عایق‌ها باعث می‌شود تا آب درون استخر نفوذ نکند و به دیواره‌ها و سقف آسیب نرساند.
  3. دارای ویژگی ضد باکتریال هستند که از رشد و تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کنند.
  4. باعث افزایش استحکام و سختی سازه شده و به تقویت سازه و جلوگیری از ترک خوردگی و نشتی کمک می‌کند.
  5. دارای پوششی هستند که مقاومت خوبی در برابر اشعه UV دارند و در برابر فرسایش و خشک شدن مقاوم باشند.

خرید عایق رطوبتی استخر

خرید عایق رطوبتی استخر

برای خرید عایق رطوبتی استخر، ابتدا جنس و نوع ترکیبات محصول را بررسی کنید، این عایق با مواد مختلفی تولید می شود و هر کدام از جنسها ویژگی‌ها و عملکردهای متفاوتی دارند، پس بررسی و انتخاب جنس مناسب بر اساس نیازهای شما و شرایط استخر اهمیت دارد.

اطمینان حاصل کنید که عایق رطوبتی مقاومت خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد، همچنین، بررسی کنید که عایق انتخابی مقاومت کافی در برابر مواد شیمیایی مانند کلر و دیگر محلول‌های استخری دارد.

همچنین ضمن بررسی گارانتی و خواص عایق مانند ضد باکتریال بودن، بهتر است با مشاوران حرفه‌ای در این زمینه مشورت کنید تا بهترین عایق رطوبتی برای استخر خود را انتخاب کنید.

قیمت عایق رطوبتی استخر + خرید و فروش

قیمت عایق رطوبتی استخر + خرید و فروش

قیمت عایق رطوبتی استخر به مواردی مانند اعتبار شرکت تولیدکننده، کیفیت و نوع متریال به کار رفته در تولید محصول و ویژگیهای فنی مانند درصد مقاومت در برابر رطوبت و مواد شیمیایی متغیر است.

هر کیلوگرم از انواع عایقهای رطوبتی استخر در بازه فعلی از 110 تا 280 هزار تومان عرضه می شود و خریداران عمده می توانند محصولات باکیفیت را در حجم بالا و با قیمت مناسب تهیه کنند.

شما خریداران محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به انواع عایقهای رطوبتی و استعلام لیست قیمت روز این محصولات با ما در تماس باشید و مشاوره های تکمیلی را دریافت فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *