جستجو کردن

معرفی ضد یخ بتن مایع + بهترین قیمت خرید

ضد یخ بتن مایع ترکیبی شیمیایی است که در اکثر فعالیت های ساختمانی استفاده شده و علاوه بر افزایش کیفیت بتن از یخ زدن آن نیز جلوگیری می کند.

ضد یخ بتن مایع

ضد یخ بتن مایع

بتن از جمله مصالح پرکاربردی است که پایه ساخت و سازها محسوب می شود به طوری که کیفیت آن تاثیر زیادی در استحکام ساختمان دارد.

امروزه موادی به نام ضد یخ بتن مایع تولید شده اند که می توانند سرعت تولید بتن را افزایش دهند و از طرفی میزان کیفیت ان را بهبود بخشند.

این ضد یخ ها حاوی کلراید هستند که می توانند در نهایت میزان آب و سیمان را کاهش دهند که این عمل در نهایت سبب کاهش هزینه خواهد شد.

با استفاده از ضد یخ مایع می توان عملیات بتن ریزی را حتی در دماهای منفی و زیر صفر نیز به راحتی انجام داد.

مشخصات ضد یخ بتن مایع

مشخصات ضد یخ بتن مایع

ضد یخ بتن مایع با توجه به ترکیباتی که دارند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.

برخی از این مواد حاوی پلیمر هستند که نقش زیادی در روان کردن بتن دارد و می تواند میزان مقاومت آن را پس از خشک شدن افزایش دهد.

این محصولات اغلب در حجم های چند لیتری و در ظروفی پلاستیکی بسته بندی و وارد بازار فروش می شوند.

استفاده از این ضد یخ ها موجب می شود عمل هیدراته کردن بتن با سرعت بالاتری انجام شود که در نتیجه افزایش سرعت عملیات بتن ریزی را به همراه خواهد داشت.

در تولید این ضد یخ ها از مواد خطرناک استفاده نشده و در نتیجه خطری برای انسان و محیط زیست به همراه نخواهد داشت.

خرید ضد یخ بتن مایع

خرید ضد یخ بتن مایع

با استفاده از نکات زیر می توانید خرید ضد یخ بتن مایع را با سهولت انجام دهید:

  • معمولا ضد یخ ها متناسب با شرایط آب و هوایی تولید می شوند پس بهتر است از نمونه های داخلی استفاده کنید.
  • بهتر است در حین خرید نسبت به پلمپ بودن درب ظرف مطمئن شوید چرا که قرار گیری در معرض هوا ممکن است کیفیت آن ها را کاهش دهد.
  • تاریخ تولید، انقضا، مهر استاندارد و مجوز وزارت بهداشت باید بر روی محصول درج شده باشد.
  • پیشنهاد می شود ترکیبات به کار رفته در ضد یخ را مطالعه نموده و برندی را انتخاب کنید که از پلیمر در آن استفاده شده باشد چرا که این ماده خاصیت روان کنندگی بتن را افزایش خواهد داد.
  • حداقل و حداکثر درجه حرارتی که ضد یخ می تواند تحمل کند بر روی آن نوشته شده که توجه به آن الزامی می باشد.

قیمت ضد یخ بتن مایع + خرید و فروش

قیمت ضد یخ بتن مایع + خرید و فروش قیمت ضد یخ بتن مایع بر اساس ویژگی هایی چون حجم، برند سازنده، نوع ترکیبات و میزان کیفیت تعیین می شود.

گالن های 20 کیلوگرمی این محصول اغلب با قیمتی بین 160 تا 250 هزار تومان در بازار موجود است ولی چنانچه به صورت عمده و بدون واسطه خریداری شوند با قیمت های کمتری نیز معامله خواهند شد.

افزایش هزینه تامین مواد اولیه و بالا رفتن کرایه جا به جایی این تولیدات موجب شده با قیمت های گران تری از گذشته فروخته شوند.

افرادی که تمایل به خرید این ضد یخ ها به صورت عمده و جزئی دارند می توانند طی تماس با مشاوران فروشگاه و دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *