جستجو کردن

خرید فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات با قیمت استثنایی

فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات یک ماده افزودنی بر پایه نفتالین است که برای ساخت بتن با کارایی بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات به عنوان یک ماده افزودنی برای بتن استفاده می شود و استفاده از آن باعث کارایی بهتر و مقاومت بالای بتن های ساختمانی خواهد شد.

برخلاف فوق روان کننده های معمولی، این نوع روان کننده به دلیل ساختار شیمیایی خاص خود قابلیت پایداری و افزایش اسلامپ و روانی بتن را دارا می باشد.

در کاربردهای ساختمانی، این فوق روان کننده بتن معمولا به عنوان یکی از اجزای ترکیبی بتن سازی استفاده می شود.

به دلیل مواد اولیه و فرمولاسیون قوی در این روان کننده اغلب پیمان کاران و کسانی که اقدام به ساخت و ساز ساختمانی می کنند محصول مورد نظر را برای پروژه های خود به کار می برند.

مشخصات فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

مشخصات فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

در ادامه شما را با مشخصات فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات و مزایای بی نظیر آن اشاره خواهیم کرد که به شرح زیر است:

  • یکی از مزیت های خوب این محصول این است که می تواند برای مدت زمان طولانی کارایی بتن را حفظ کند.
  • سازگاری بسیار بالایی با انواع ملات و سیمان دارد چون فاقد هر گونه یون مخرب کلر است.
  • قابل استفاده برای بتن ریزی های بسیار حجیم می باشد.
  • در بسته بندی های گالنی با وزن های 20 تا 100 کیلوگرم تولید می شود.
  • افزایش عمر بتن در اثر سایش و فرسایش.
  • ذرات کلوخه ای سیمان با استفاده از این روان کننده جدا می شود.

خرید فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

خرید فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات

برای خرید فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات لازم است که نکاتی را مد نظر قرار داد تا بتوان اصل آن را با اطمینان خریداری نمود.

در انتخاب روان کننده مورد نظر قبل از هر چیز فروشندگان مطمئن را انتخاب نمایید به این دلیل که مراکز و فروشندگان معتبر همیشه کیفیت اعلا را به مشتری عرضه می دارند.

برای این که به انتخابی درست دست یابید همیشه به دنبال بهترین برند، استانداردترین بسته بندی و تازه ترین کیفیت روان کننده باشید.

توجه داشته باشید که حجم روان کننده را متناسب با نیاز و پروژه ساختمانی خود تهیه کنید تا در ادامه با کمبود محصول مواجه نشوید.

قیمت فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات + خرید و فروش

قیمت فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات + خرید و فروش قیمت فوق روان کننده بتن پلی کربوکسیلات متفاوت است چرا که هم انواع مختلف دارد و از هم از نظر کیفی و برند تفاوت هایی دارند.

اگر این نوع از روان کننده را از واسطه ها خریداری نمایید مطمئنا نرخ بالا و نوسان قیمت بیشتری دارد و در صورت خرید از مراکز تولید، با قیمت مناسب تر انجام می گیرد.

بازه قیمت این محصول شیمیایی به صورت کیلویی بین 400/000 تومان تا 2/500/000 تومان است که معمولا کیفیت و برند بهتر با قیمت بالاتر عرضه می شود.

برای انتخاب اصل این روان کننده و آگاهی از لیست قیمت آن با پشتیبانی فروش ما در این سایت معتبر تماس بگیرید و خریدی مطمئن و آگاهانه داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *