جستجو کردن

خرید ابر روان کننده بتن + قیمت عالی با کیفیت تضمینی

ابر روان کننده بتن از محصولات مصرفی در زمینه ساخت انواع سازه های بتنی می باشد که برای بالا بردن مقاومت سیمان استفاده می شود.

ابر روان کننده بتن

ابر روان کننده بتن

نسل جدیدی از روان کننده های مخصوص بتن وارد بازار شده است که ابر روان کننده نام داشته و به دلیل داشتن مقاومت بالاتر و بهتر مورد توجه و استقبال عمده مهندسان قرار گرفته است.

این محصول نسبت به دیگر روان کننده های موجود از مزایای ببشتری برخوردار بوده و می تواند سیمان مورد استفاده را طبق اصولی خاص مانند ممانعت فضایی و قدرت دافعه الکتروستاتیکی پر کرده و ذرات آب را به کمترین مقدار برساند.

در ادامه توضیح بالا باید بگوییم که این ماده منشا پلیمری داشته و علاوه بر این می تواند موجب روان تر شدن و افزایش میزان کارایی بتن شود که این موضوع مهمی در زمینه ساخت و آماده سازی بتن های سیمانی می باشد.

مشخصات ابر روان کننده بتن

مشخصات ابر روان کننده بتن

ویژگی و مشخصات زیادی را می توان از ابر روان کننده های بتن نام برد ولی ما در این جا سعی کرده ایم تعدادی از مهم ترین ها را نام ببریم تا بدین ترتیب سهمی در بالا بردن سطح آگاهی شما عزیزان داشته باشیم.

  • این محصول قدرت کاهندگی کمی داشته و این به نوبه خود مشخصه ممتازی برای مصرف کنندگان به حساب می آید.
  • ویژگی بعدی ماده مورد نظر این است که یون کلر در آن به هیچ وجه وجود ندارد.
  • ابر روان کننده ها به صورت مایع درون ظروف پلاستیکی درب دار بزرگ بسته بندی و عرضه می شوند.
  • مدت زمان مصرف بهینه این محصول یک سال بوده و بعد از آن تمامی خواص و ویژگی های خود را از دست می دهد.

خرید ابر روان کننده بتن

خرید ابر روان کننده بتن

اگر می خواهید خرید ابر روان کننده بتن را به بهترین نحو انجام دهید بهتر است در ابتدا به تاریخ تولید و انقضای آن توجه نمایید زیرا همانطور که گفته شده مدت مصرف این نمونه ها یک سال می باشد.

مورد دوم اطمینان از سلامت کالا و بسته بندی اصولی آن می باشد یعنی محصولی که تهیه می کنید باید دارای تاییدیه کیفیت و درب پلمپ شده باشد تا بدین ترتیب از کارایی ماده نیز مطمئن شوید.

بعد از انجام این کار ها در نظر داشته باشید که محصول باید توسط شرکتی معتبر با برند شناخته شده به تولید رسیده باشد تا بتوانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از خطرناک بودن مواد تشکیل دهنده محصول خرید خود را انجام بدهید.

قیمت ابر روان کننده بتن + خرید و فروش

قیمت ابر روان کننده بتن + خرید و فروش همانطور که مستحضر هستید طی چند اخیر شرایط اقتصادی کشور دچار تحول شده و در بازار نیز نوساناتی روی داده است که این عوامل در کنار هم موجب متغیر شدن قیمت ابر روان کننده بتن شده اند.

در کنار این عوامل حجم مایع روان کننده درون بسته بندی، برند و کیفیت آن موجب شده تا نرخ این محصول به صورت بازه ای از ۸۷۰ هزار تومان تا ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شود.

مصرف کنندگان می توانند از طریق راه ارتباطی موجود یعنی شماره تماس های درج شده در سایت برای خرید این محصول به صورت عمده یا جزئی با بهترین کیفیت اقدام نموده و حس خوب رضایتمندی را تجربه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *