جستجو کردن

پودر بندکشی کاشی تبریز | خرید با قیمت ارزان

پودر بندکشی کاشی تبریز یکی از مهمترین مواد ساختمانی است که برای نصب کاشی و سرامیک در سطوح مختلف استفاده می‌شود.

پودر بندکشی کاشی تبریز

پودر بندکشی کاشی تبریز

پودر بندکشی کاشی تبریز یک ماده شیمیایی است که معمولا برای پاک کردن و تمیز کردن سطوح کاشی استفاده می‌شود.

همچنین این پودرها به منظور پر کردن شکاف‌ها و فضاهای بین کاشی‌ها به کار می‌روند و باعث ایجاد یک سطح صاف و یکنواخت بر روی کف یا دیوار می‌شوند.

کاشی‌ها معمولاً از موادی مانند خاک رس، سیلیس، فلدسپات و پیگمنت‌ های رنگی تشکیل شده‌اند و با گذشت زمان، آلودگی‌ها و لکه‌هایی روی سطح آن‌ها به وجود می‌آید که با استفاده از پودر بندکشی کاشی می‌توان آن‌ها را از بین برد.

نوع پودر بندکشی بستگی به رنگ و نوع کاشی‌های استفاده شده دارد و باید با توجه به نوع کاربری و محل نصب کاشی، نوع مناسبی از پودر بندکشی را انتخاب کرد.

مشخصات پودر بندکشی کاشی تبریز

مشخصات پودر بندکشی کاشی تبریز

از ویژگی‌ها و مشخصات پودر بند کشی کاشی تبریز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مواد تشکیل دهنده: پودر بند کشی کاشی از موادی مانند سیمان، پودر سیلیس، پودر آهک، پودر گچ و مواد شیمیایی تشکیل شده است که البته این مواد با توجه به نوع کاربرد و محیط استفاده، به نسبت متفاوتی در پودر استفاده می‌شوند.
  • ویژگی‌های فیزیکی: این نوع پودر باید دارای ویژگی‌هایی مانند مقاومت به فشار، انعطاف پذیری بالا، چسبندگی، زمان خشک شدن مناسب و مقاومت در برابر آب باشد.
  • همچنین، باید قابلیت تنظیم زمان خشک شدن و تنظیم زمان چسبندگی را داشته باشد.
  • نوع کاربرد: این پودر برای کاربردهای مختلفی مانند نصب کاشی و سرامیک در سطوح داخلی و خارجی، مرطوب و رطوبتی و نیز در سطوح با ترافیک بالا و با دمای بالا و پایین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خرید پودر بندکشی کاشی تبریز

خرید پودر بندکشی کاشی تبریز

هنگام خرید پودر بندکشی کاشی تبریز اولین موردی که باید در نظر داشته باشید، نوع کاربرد پودر بند کشی کاشی است.

برای هر نوع کاربرد، پودر بندکشی کاشی با ترکیبات و ویژگی‌های متفاوتی تولید می‌شود به عنوان مثال برای نصب کاشی و سرامیک در سطوح داخلی و خارجی، پودر بند کشی کاشی با مقاومت بالا در برابر آب و ترک خوردن مناسب است.

همچنین میزان مصرف پودر بندکشی کاشی باید با توجه به مساحت سطحی که قرار است کاشی و سرامیک روی آن نصب شود، محاسبه شود.

برای محاسبه میزان مصرف، باید به نوع کاشی و سرامیک، اندازه و ضخامت آن‌ها و همچنین نوع کاربرد پودر بند کشی کاشی توجه کنید.

بررسی نظرات و انتقادات سایر متقاضیان نیز کمک کننده است تا شما بتوانید از سطح کیفیت این محصول و مقرون به صرفه بودن آن مطلع شوید.

قیمت پودر بندکشی کاشی تبریز + خرید و فروش

قیمت پودر بندکشی کاشی تبریز + خرید و فروش قیمت پودر بندکشی کاشی تبریز بستگی به نوع کاربرد، میزان مصرف و کیفیت آن در کنار سایر عوامل از جمله نوسانات ارزی دارد.

همچنین، نوع بسته‌بندی، تاریخ تولید و انقضا و همچنین شرکت تولید کننده در قیمت گذاری آن دخیل هستند.

بازه قیمتی این نوع پودر پرکاربرد و ارزشمند بین 121000 تا 164000 تومان برای بسته 10 کیلویی است که بسته به عوامل مختلف از جمله نحوه عرضه مستقیم و غیر مستقیم آن متغییر است.

چنانچه که قصد دارید تا این محصول را در کیفیتی برتر و قیمتی استثنایی سفارش دهید می توانید با مشاوران تخصصی این سایت تماس حاصل نمایید و آن را تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *