جستجو کردن

خرید و قیمت پودر بندکشی سرامیک پرسلان

پودر بندکشی سرامیک پرسلان یکی از بهترین نوع مصالحی است که می‌تواند به استحکام سرامیک‌ها بر روی دیوار کمک کرده و علاوه بر استحکام باعث زیبایی می‌شود.

پودر بندکشی سرامیک پرسلان

پودر بندکشی سرامیک پرسلان

پودر بندکشی سرامیک پرسلان یک ماده خشک می‌باشد که تنوع رنگی بالایی دارد و در بازار در دسترس همه قرار دارد.

این نوع پودرها کاملاً استاندارد تولید شده و پس از ترکیب با آب یک ماده چسبناک می‌باشد که می‌تواند به راحتی در بین کاشی و سرامیک نفوذ کرده و بندکشی نمای ساختمان به سهولت صورت بگیرد.

استفاده از این بندکشی باعث ضد آب شدن محیط به خصوص در حمام و توالت می‌شود.

همچنین شکل ظاهری ساختمان و سرامیک زیباتر خواهد شد.

بیشتر از پودر بندکشی در گذشته برای سرویس بهداشتی استفاده می‌شد تا عایق رطوبت در آن به خوبی صورت بگیرد و از نفوذ آب به کف حمام و توالت جلوگیری کند، اما امروزه بیشتر جنبه زیبایی را در نصب کاشی و سرامیک دارد.

مشخصات پودر بندکشی سرامیک پرسلان

مشخصات پودر بندکشی سرامیک پرسلان

مشخصات پودر بندکشی سرامیک پرسلان خوب و مرغوب را ذکر می‌کنیم تا بهتر این محصول را بشناسید.

یک بندکشی خوب باید دوام بالایی داشته باشد و همچنین جذب آلودگی نکند و تغییر رنگ در جلوه کاشی و سرامیک به وجود نیاورد.

معمولاً از این پودرهای بندکشی به صورت سنتی استفاده می‌شود و به وسیله دست بندکشی صورت می‌گیرد پس باید مواد ترکیبی آن با کمترین آسیب و صدمه به دست تهیه شود.

خیلی سریع خشک شود و باعث تجمع آلودگی و جرم در سطح بندکشی به وجود نیاید.

همچنین از این بندکشی برای ضدعفونی کردن محیط هم استفاده می‌ شود و جرمگیر و جوهر نمک به هیچ عنوان نباید در آن نفوذ کرده و تغییر رنگ و احتمال سایش در آن به وجود نیاورد.

خرید پودر بندکشی سرامیک پرسلان

خرید پودر بندکشی سرامیک پرسلان

برای خرید پودر بندکشی سرامیک پرسلان در گذشته از سیمان سفید با ترکیب پودرهای رنگی استفاده می‌شد اما امروز این پودرا به صورت آماده در تنوع رنگی بالا در بازار موجود است.

پس در هنگام خرید دقت داشته باشید که پودری که مناسب سرامیک یا کاشی شما است، خریداری کنید و از خرید پودر رنگی متضاد جلوگیری کنید.

حتماً باید پودر بندکشی مناسب رنگ کاشی باشد تا جلوه زیباتری را در آشپزخانه یا حمام توالت به وجود بیاورد.

دقت کنید که این محصول زیبایی و ماندگاری بسیار بالایی دارد و پایداری آن در مقابل آب باعث شده که کیفیت کاشی و سرامیک افزایش پیدا کند و از به وجود آمدن حفره یا لق شدن کاشی و سرامیک جلوگیری می‌کند.

قیمت پودر بندکشی سرامیک پرسلان + خرید و فروش

قیمت پودر بندکشی سرامیک پرسلان + خرید و فروش قیمت پودر بندکشی سرامیک پرسلان بسته به کیفیت، نوع رنگ و حجم این محصول متفاوت است.

اما معمولاً رنج قیمتی یک بسته ۵ کیلوگرمی از این پودرهای بندکشی چیزی حدود ۱۲۰ تا ۲۰۰ هزار تومان برآورده قیمت شده است و همانطور که ذکر کردیم بر اساس رنگ و نوع پودر قیمت‌ها متفاوت است.

اگر تمایل به خرید این محصول را دارید، سایت ما در زمینه فروش آنلاین این محصول فعالیت دارد و می‌توانید بهترین نوع پودرهایی بندکشی را در رنگ‌های مختلف با کیفیت و جنس عالی تهیه کنید.

کافیست که با پشتیبان مجموعه ما تماس گرفته و این محصول را با قیمتی ارزان‌تر و بی‌واسطه خریداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *