جستجو کردن

خرید پودر بندکشی آجر نسوز با قیمت استثنایی

پودر بندکشی آجر نسوز یکی از بهترین‌های محصولاتی است که طی چند سال گذشته تولید شده و معمولاً در نمای ساختمان برای بندکشی استفاده می‌شود.

پودر بندکشی آجر نسوز

پودر بندکشی آجر نسوز

همآنطور که از اسم این محصول پیداست پودر بندکشی آجر نسوز در انتهای کار و پایان ساختمان سازی برای زیباتر شدن نمای ساختمان و همچنین محکم‌تر شدن آجرها استفاده می‌شود .

این محصول کاملاً نسوز است و در ترکیب آن از موادی استفاده شده است که در مجاورت حرارت و گرما به هیچ عنوان تغییر شکل و حالت در آن به وجود نمی‌آید و کنده نمی‌شود.

طی سالن سالیان متوالی دوام خود را حفظ کرده و نمای زشت به ساختمان نخواهد داد و ترک خوردگی یا کنده شدن و یا شکستن در آجرها به وجود نمی‌آید.

شما می‌توانید با خیال راحت در پایان ساختمان سازی برای دوام و زیبایی نمای ساختمان از این پودرهای بندکشی در تنوع رنگی بالا تولید شده است استفاده کنید.

مشخصات پودر بندکشی آجر نسوز

مشخصات پودر بندکشی آجر نسوز

مشخصات پودر بندکشی آجر نسوز را ذکر می‌کنیم تا بهتر این پودر پرکاربرد و محکم و با دوام را بشناسید.

همانطور که ذکر کردیم این پودرها به عنوان کار نهایی و تکمیل کننده در ساختمان استفاده می‌شود و باعث بالا رفتن کیفیت و جذابیت بیشتر ساختمان می‌گردد و ظاهر زیباتری را به نمایش ساختمان می‌دهد.

این محصول به راحتی با آب ترکیب شده و تنوع رنگی بالایی دارد وزن آن سبک بوده و هیچ گونه آلایندگی برای محیط زیست ندارد و کار با آن هم بسیار راحت می‌باشد.

در مدت زمان کوتاهی بندکشی صورت می‌گیرد و خیلی سریع خشک می‌ شود.

میزان مصرف این پودرها برای بندکشی آجرهای نسود به ابعاد و اندازه آجرها بستگی دارد، هر چقدر ارتفاع آجرها بیشتر باشد و مصرف پودر بندکش کمتر خواهد بود.

خرید پودر بندکشی آجر نسوز

خرید پودر بندکشی آجر نسوز

برای خرید پودر بندکشی آجر نسوز دقت داشته باشید این محصول را از یک مرکز معتبر یا از یک برند شناخته شده خریداری کنید.

حتماً بسته‌بندی آن درست و اصولی باشد و به صورت وکیوم شده آن را خریداری کنید.

اگر بسته‌بندی آن باز باشد احتمال اینکه رطوبت به آن برسد بسیار زیاد است و باعث گلوله شدن پودر بندکشی می‌شود و کیفیت این محصول پایین خواهد آمد.

حتماً پودر بندکشی مناسب با کارتان را انتخاب کنید چرا که پودر بندکشی مخصوص آجر نسوز با پودری که برای کاشی و سرامیک استفاده می‌شود متفاوت است.

اگر کیفیت پودر مورد نظر عالی باشد به هیچ عنوان نیازی به تمیزکاری ندارد و همچنین در مجاورت با آب و هوا و گرد و غبار تغییر رنگ در آن به وجود نخواهد آمد.

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز + خرید و فروش

قیمت پودر بندکشی آجر نسوز + خرید و فروش قیمت پودر بندکشی آجر نسوز نسبت به پودرهای دیگر که برای کاشی و سرامیک به کار می‌رود بیشتر می‌باشد چرا که مواد ترکیبی و اولیه آن متفاوت از پودرهای بندکشی کاشی و سرامیک است.

معمولاً قیمت این محصول در یک بسته‌بندی ۵ کیلوگرمی حدوداً بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان می‌باشد و شما می‌توانید با این رنج قیمت این محصول را در بازار خریداری کنید.

اگر تمایل دارید این محصول را به صورت اصل و با کیفیت خریداری کنید ما در زمینه فروش آنلاین این محصول در فضای مجازی فعالیت داریم می‌توانید پودر بندکشی را با قیمتی مناسب و بدون واسطه مستقیماً از تولید کننده خریداری کنید.

کافیست با شماره تماس‌هایی که در اختیارتان قرار می‌دهیم تماس گرفته و مشاوران گروه شما را راهنمایی کرده و بهترین محصول را برای خرید انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *