جستجو کردن

راهنمای خرید عایق رطوبتی بتن + قیمت عالی

عایق رطوبتی بتن می‌تواند از انواع پوشش‌های پلیمری، رزین‌های اپوکسی و سیلیکون‌ باشد که هر کدام دارای ویژگی‌های خاصی هستند.

عایق رطوبتی بتن

عایق رطوبتی بتن

عایق رطوبتی بتن، ماده‌ ای است که برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل سازه‌ های بتنی استفاده می‌شود.

از آنجا که بتن در برابر نم و رطوبت مقاوم نیست و در صورت نفوذ به سازه، می‌ تواند باعث آسیب به سازه شود، عایق نمودن آن باعث جلوگیری از مشکلات احتمالی می شود.

همچنین نصب عایق رطوبتی بتن باید با دقت و با رعایت نکات فنی انجام شود که معمولاً این عملیات شامل پاشش، رول‌کردن، برش و چسباندن و غیره است.

شایان ذکر است که استفاده از انواع عایق بتن می‌ تواند باعث کاهش هزینه‌ های نگهداری و تعمیرات سازه‌ ها شود و همچنین طول عمر آنها را افزایش دهد و از آسیب به آن جلوگیری کند.

مشخصات عایق رطوبتی بتن

مشخصات عایق رطوبتی بتن

برخی از مشخصات عایق رطوبتی بتن عبارتند از موارد زیر که نقش مهمی در کاربرد و انتخاب آن نیز دارند:

  1. ضریب بخار آب: این مشخصه نشان دهنده میزان مصرف عایق رطوبتی در جلوگیری از نفوذ بخار آب است البته ضریب تراوایی بخار آب باید به کمترین مقدار ممکن باشد تا بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.
  2. ضریب جذب آب: این ویژگی مهم نشان دهنده میزان عایق رطوبتی در جذب آب است.
  3. ضریب تغییر حجم: این خصیصه نیز نشان دهنده میزان مصرف عایق رطوبتی در مقابل تغییرات حجمی است.
  4. مقاومت در برابر فشار: این مورد نشان دهنده میزان عایق رطوبتی در مقابل فشار است که باید از حداقل میزان بهره مند باشد.
  5. قابلیت چسبندگی: این مشخصه نیز نشان دهنده میزان عایق رطوبتی در چسبیدن به سطح بتن است چونکه چسبندگی آن باید در بالاترین حد ممکن باشد تا به خوبی عمل کند.

خرید عایق رطوبتی بتن

خرید عایق رطوبتی بتن

برای خرید عایق رطوبتی بتن باید به چند نکته اساسی دقت و توجه ویژه ای داشته باشید که شامل:

۱. نوع عایق: برای انتخاب بهترین نوع عایق باید نیازهای سازه خود را بررسی کرده و با توجه به شرایط آب و هوایی و محیطی، نوع مناسب را خریداری کنید.

۲. ضخامت عایق: ضخامت عایق رطوبتی بتن باید به گونه‌ای باشد که بتواند از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.

۳. مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: این محصول باید مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی مختلف باشد.

۴. قابلیت اجرا: این نوع عایق باید قابلیت اجرا و نصب آسان داشته باشد بنابراین برای انتخاب عایق مناسب، باید به نوع سازه و شرایط نصب توجه کنید.

قیمت عایق رطوبتی بتن + خرید و فروش

قیمت عایق رطوبتی بتن + خرید و فروش قیمت عایق رطوبتی بتن تاثیر مهمی در میزان خرید و فروش آن دارد که عوامل متعددی در این قیمت گذاری آن دخیل هستند که شامل:

  • نوع عایق: نوع عایق به دلیل برخورداری از ویژگی‌های خارق‌العاده در این قیمت گذاری مهم است
  • ضخامت عایق: ضخامت عایق نیز یکی از عوامل مهم در قیمت گذاری است. هر چه ضخامت عایق بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.
  • محل نصب: محل نصب عایق نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد برای مثال، نصب عایق در مناطق با آب و هوای سردتر ممکن است گران‌تر باشد.
  • میزان نیاز به عایق: میزان نیاز به عایق نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر بگذارد. برای مثال، در صورتی که نیاز به عایق برای یک پروژه بزرگ باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود.
  • نوسانات ارزی: با افزایش قیمت ارز به مراتب قیمت این محصول افزایش می یابد.

بازه قیمتی این نوع عایق برای سطل چهار کیلویی بین 520000 تا 575000 تومان می باشد بنابراین اگر به دنبال تامین آن هستید این سایت به عنوان تامین کننده یکی از بهترین و با کیفیت ترین آن را در اختیار شما قرار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *