جستجو کردن

قیمت خرید پودر عایق نانو + عکس

پودر عایق نانو انواع مختلف دارد و محصولی عالی و مطمئن برای آب بندی دیواره ها، کف استخر و حمام و فضاهای دیگر است.

پودر عایق نانو

پودر عایق نانو

پودر عایق نانو محصولی فوق العاده است که با استفاده از آن می توان از نفوذ آب جلوگیری کرد و با پر کردن منافذ هر گونه رطوبتی را مهار می کند.

انواع این محصول دوام و کیفیت بالایی دارد و از آن می توان دیواره ها و کف های سرامیکی و کاشی را در برابر رطوبت مقاوم سازی نمود.

این نوع پودر محصولی استاندارد است که هیچ گونه آلودگی ایجاد نمی کند و به دلیل مقاومت و کیفیت بالا ماندگاری بسیار خوبی دارد.

انواع پودر عایق مرغوب نانو را می توان در موارد مختلف به کار برد و از آن می توان برای عایق کاری سرویس های بهداشتی و مکان هایی که امکان نفوذ آب در آن ها قرار دارد استفاده کرد.

مشخصات پودر عایق نانو

مشخصات پودر عایق نانو

از ویژگی ها و مشخصات پودر عایق نانو می توان به شکل و رنگ آن اشاره کرد که اغلب در رنگ روشن به صورت پودرهای ریز دانه تولید می شود.

این نوع پودر دارای مقاومت و کیفیت بالایی است و استفاده از آن مقاومت بسیار خوبی در دیواره ها و کف های سرامیکی و کاشی ایجاد می کند.

این محصول در بسته های کاغذی و پلیمری تولید می شود و از کارایی و قدرت عایق بندی بالایی برخوردار می باشد.

انواع پودر عایق مرغوب نانو در بسته بندی های مختلف در وزن های متفاوت تولید می شود و محصولی استاندارد و مطمئن برای جلوگیری از رطوبت است.

خرید پودر عایق نانو

خرید پودر عایق نانو

برای خرید پودر عایق نانو مرغوب و باکیفیت لازم است که مشتری برندهای مطمئن و معتبر را انتخاب کند.

همچنین لازم است که مشتری هنگام خرید این محصول به نوع بسته بندی و مشخصاتی که بر روی آن درج شده است توجه نماید و بهترین نوع آن را در مناسب ترین وزن خریداری نماید.

هنگام انتخاب انواع پودر عایق نانو لازم است که به استاندارد بودن آن توجه شود و از افراد آگاه برای انتخابی مطمئن تر استفاده شود.

از نکات قابل توجه برای خرید این نوع پودر مرغوب انتخاب مکان و مراکز معتبر است چرا که این مراکز همیشه بهترین کیفیت را به مشتری عرضه می دارند.

قیمت پودر عایق نانو + خرید و فروش

قیمت پودر عایق نانو + خرید و فروش قیمت پودر عایق نانو درجه یک و مرغوب به برند و میزان کیفیت آن بستگی دارد و حتی نوع بسته بندی در تعیین نرخ نهایی این محصول موثر است.

انواع این محصول ترکیبات مختلفی دارد که مراکز تولیدی انواع آن را با قیمت تولیدی به فروش می رسانند.

وجود واسطه ها سبب می شود که مشتری با نرخ بالا و غیر واقعی انواع پودر نانو عایق را خریداری کند.

میانگین قیمت این محصول در بسته های دو کیلویی بین ۶۵/۰۰۰ تا ۸۵/۰۰۰ تومان می باشد که با توجه به برند و مرغوبیت آن قیمت ها نیر تغییر خواهد کرد.

با انتخاب خرید آنلاین و تماس با مشاوران خرید می توانید با اطمینان و قیمت مناسب به خرید این محصول بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *