جستجو کردن

خرید انواع چسب خمیری سرامیک + قیمت

چسب خمیری سرامیک یکی از مصالح پرکاربردی است که اکثرا به جای ملاتهای سیمانی و برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک استفاده می شود.

چسب خمیری سرامیک

چسب خمیری سرامیک

کاشی و سرامیک از جمله مصالحی هستند که از زمان های دور برای ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گرفتند، پیش تر از ملات سیمان برای متصل کردن سرامیک ها به کف و دیوار استفاده می شد.

ولی در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی شاهد تولیداتی جدیدی در این حوزه هستیم که از این بین می توان به چسب های خمیری و پودری اشاره کرد.

چسب های خمیری بر خلاف چسب های پودری به صورت کاملا آماده در دسترس افراد قرار می گیرد که این ویژگی هم سرعت کار را افزایش می دهد و هم اینکه برای افراد مبتدی گزینه مناسبی خواهد بود.

مشخصات چسب خمیری سرامیک

مشخصات چسب خمیری سرامیک

یکی از مهم ترین مشخصات چسب خمیری سرامیک می توان به سهولت بالای آن در هنگام نصب اشاره کرد، این ماده علاوه بر صرفه جویی در زمان از حیث اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

ترکیباتی که در ساخت این نوع از چسب های ساختمانی به کار رفته موجب شده پس از خشک شدن در برابر رطوبت، حرارت و ضربه دارای مقاومت منحصر به فردی باشند.

این محصول به دلیل خمیری بودن در سطل های پلاستیکی درب دار به بازار عرضه می شوند و نیازی به اضافه کردن آب ندارند.

میزان چسبندگی آن ها زیاد است به حدی که تنها با زدن لایه ای نازک می توان کاشی را به سطح مورد نظر چسباند.

خرید چسب خمیری سرامیک

خرید چسب خمیری سرامیک

این چسب ها در تماس با هوا به سرعت خشک می شوند، بنابراین بهتر است در حین خرید چسب خمیری سرامیک حتما از در بسته و آکبند بودن آن اطمینان حاصل کنید.

خرید چسب های فاقد تاریخ تولید و انقضا توصیه نمی شود، چرا که این محصولات پس از مدتی محدود ماندگاری خود را از دست خواهند داد.

در صورتی که می خواهید در هزینه و وقت خود صرفه جویی کنید، بهتر است خرید این نوع محصولات را به صورت غیر حضوری انجام دهید.

تمام ویژگی های فنی محصول از جمله رنگ و حجم آن را در هنگام خرید مورد بررسی قرار داده و سپس اقدام به خرید کنید تا مجبور به تعویض و یا مرجوع کردن ان نباشید.

قیمت چسب خمیری سرامیک + خرید و فروش

قیمت چسب خمیری سرامیک + خرید و فروش قیمت چسب خمیری سرامیک به صورت کیلویی تعیین می شود، در حال حاضر این محصولات با قیمتی بین 10 تا 30 هزار تومان به فروش می رسند.

نوع برند، بسته بندی، میزان کیفیت مواد اولیه، معروفیت برند و حجم محصول از جمله ملاک هایی هستند که ممکن است قیمت نهایی آن را دچار تغییر سازند.

سیمان پایه اصلی تولید این چسب محسوب می شود که در سال های اخیر دچار افزایش قیمت گردیده است همین عامل سبب شده قیمت انواع چسب سرامیک نیز تا حدی افزایش یابد.

خرید از تولید کننده اصلی هزینه را کاهش خواهد داد.

خریداران محترم می توانند برای دریافت این محصول در سریع ترین و زمان و با قیمتی مناسب از طریق راه های ارتباطی با ما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *