جستجو کردن

خرید چسب خمیری ساروج قم + بهترین قیمت

چسب خمیری ساروج قم با داشتن ترکیباتی خاص چسبندگی فوق العاده بالایی داشته و برای چسباندن انواع سرامیک و کاشی مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب خمیری ساروج قم

چسب خمیری ساروج قم

همان طور که مستحضرید استفاده از کاشی و سرامیک از زمان های گذشته مرسوم بوده است، امروزه از این نوع مصالح بیشتر برای ساختمان سازی استفاده می شود.

با کمک فناوری های روز دنیا مصالحی تولید شده اند که علاوه بر کاهش هزینه ها توانسته اند سرعت چسباندن سرامیک را افزایش دهند.

چسب های خمیری تولیدات تازه ای هستند که توسط ترکیباتی چون ماسه، سیمان و چند نوع پلیمر تهیه می شوند و به سبب داشتن قدرت چسبندگی بالا و خشک شدن سریع، بهترین گزینه برای کار کاشی کاری محسوب می گردند.

برند ساروج یکی از پیشگامان در این حوزه بوده که محصولات خود را در نهایت کیفیت و با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

مشخصات چسب خمیری ساروج قم

مشخصات چسب خمیری ساروج قم

قابلیت انعطاف فوق العاده و عایق بودن از جمله مشخصات بسیار مهم چسب خمیری ساروج قم محسوب می شود، این محصول به سبب داشتن بافتی خمیری در ظروفی پلمپ شده نگهداری می شوند.

هیدروفوئیک های به کار برده شده در ترکیبات این چسب سبب شده اند سرامیک ها با اتصالاتی بسیار محکم به هم وصل شوند به طوری که تنش های ساختمان نیز نمی توانند آن ها را از هم جدا نماید.

این چسب پس از خشک شدن وزنی سبک به خود می گیرند که همین عامل نقش به سزایی در کاهش وزن کلی ساختمان دارد، عدم نیاز به ترکیب با آب موجب شده افراد مبتدی نیز بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند.

خرید چسب خمیری ساروج قم

خرید چسب خمیری ساروج قم

خرید چسب خمیری ساروج قم را حتما به صورت اینترنتی انجام دهید این کار تا حد زیادی در هزینه و زمان صرفه جویی خواهد کرد.

توجه به علامت های استاندارد، اصالت کالا، پروانه ساخت و نام و نشان ساروج می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد.

ظاهر بسته بندی را با دقت بررسی کنید، درب محصول باید پلمپ شده باشد، چرا که قرار گیری در معرض هوا ممکن است کیفیت چسب را از بین ببرد.

با اینکه چسب های خمیری دارای ماندگاری یک ساله هستند، ولی بهتر است این چسب ها را متناسب با نیاز و در حجم های کم خریداری کنید.

قیمت چسب خمیری ساروج قم + خرید و فروش

قیمت چسب خمیری ساروج قم + خرید و فروش یک سطل 12 کیلویی از این چسب های خمیری با قیمتی بین 100 تا 200 هزار تومان معامله می شود.

البته عواملی چون وزن، کیفیت و میزان خلوص در کاهش و یا افزایش قیمت چسب خمیری ساروج قم دخیل هستند.

با توجه به اهمیت استفاده از این چسب های خمیری در حال حاضر شاهد وجود برندهای مختلفی در این حوزه هستیم که هر کدام با توجه به ترکیباتی که در تولیدات خود استفاده می کنند دارای قیمت های مختلفی هستند.

افزایش تورم و گران شدن مواد اولیه خود سهم قابل توجهی در بالا رفتن قیمت نهایی چسب های خمیری داشته اند.

خریدهایی از این دست اگر به صورت عمده انجام شوند می توانند کاهش هزینه ها را در پی داشته باشند.

در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید برای استعلام قیمت و موجودی با تلفن های این مرکز فروش، تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *